niedziela, 26 października 2014

Krok po kroku: Kostucha

Hej :)
Dzisiejszy makijaż to nie do końca będzie krok po kroku. Starałam się go przedstawić jak najjaśniej, jednak jest on na tyle złożony, że najlepszą opcją byłoby nagranie filmu. Mam nadzieję, że ten 'tutorial' pomoże Wam w skonstruowaniu własnego makijażu na Halloween.
Do stworzenia takiego makijażu potrzeba niewiele: jasny podkład, jasny lub transparentny puder, czarna i biała kredka do oczu, czarny, biały i szary cień do powiek. Powinnyście znaleźć to wszystko we własnej kosmetyczce. Jeśli brakuje Wam podkładu o bardzo jasnym kolorze, a nie chcecie kupować całej buteleczki (to zrozumiałe), zawsze w drogerii możecie poprosić Panią o darmową próbkę ;) nie powinno być problemu.
1. Ja zamiast podkładu zastosowałam kamuflaż z Kryolan (jeśli też chcecie go użyć, to uważajcie, bo to kosmetyk super ciężki i kryjący! Więc niedoświadczonym nie polecam). Przypudrowałam Kryolan Anti Shine. Powieki pozostawiam bez bazy, w całości zostaną pokryte czarną kredką do oczu i to ona będzie stanowić 'podkład'.
2. Kredką do oczu szkicuję delikatnie niezbędne kontury. Tu należy wykazać się cierpliwością, jest to moment kluczowy. Sprawdźcie, czy wszystko jest równo. W momencie wypełniania będzie już tylko moment na delikatne poprawki.
3. Od boku wygląda to tak. Zaczynamy wypełniać plamy, które mają być całkowicie czarne, czyli oczodoły, nos i miejsce między kością jarzmową a żuchwą. Linie wodną pozostawiam wolną od czerni. Maluję ją białą kredką.
4. Puchatym pędzelkiem i czarnym cieniem utrwalam czarne plamy. Uważajcie by nic Wam się nie osypało, bo może dojść do małej katastrofy ;)
5. Na koniec szarm cieniem i małym pędzelkiem kulkowym rozcieram drobne kreski, cienie. Przy malowaniu 'zębów' polecam użyć cienkiego pędzelka do eyelinera. Pędzlem do bronzera i odrobiną szarości podkreślam skronie. Na koniec przejechałam jeszcze czarną kredką po wewnętrznej części warg, a 'zęby' musnęłam białym cieniem.

I w zasadzie to już wszystko :) Niby skomplikowany, ale zmieścił się w kilku krokach. Mam nadzieję, że w miarę jasno przekazałam Wam wszystkie niezbędne informacje.
Trenujcie przed Halloween!

2 komentarze: