poniedziałek, 5 maja 2014

Recenzja: Korektor w płynie NYX, High Definition HD Photogenic Concealer Wand

Wow! Ale Was zaniedbałam... Nie ładnie.
Tak więc spieszę z recenzją mojego nowego ulubieńca! Kupiłam go pod koniec marca, więc myślę, że mogę się już o nim wypowiedzieć. A o to sprawca zamieszania: 
Obietnice producenta głoszą, że:
"Zapewnia kremowe wykończenie. Łatwo rozprowadza się na skórze. 
Stworzony z myślą o makijażach do telewizji, sesji zdjęciowych oraz na scenę.
Nie zawiera parabenów i talku. Wzbogacony w minerały.
Hypoalergiczny i nie testowany na zwierzętach.
Dostępny w kilku odcieniach."

Dane techniczne:
- stacjonarnie dostępny chyba tylko w Douglasie
- pojemność 3g
- dostępny w kilku odcieniach skóry (od bardzo jasnego, po odcień dla ciemnoskórych), a także lawendowy i zielony, ALE! w Douglasie, w którym kupowałam były tylko 3 najjaśniejsze odcienie... Ja wybrałam oczywiście pierwszy
- cena ok. 30 zł (wydawało mi się, że dałam za niego 40?)

Dla zainteresowanych skład:
Water, Glycerin, Cetyl Dimethicone Copolyol, Timethylsiloxysilicate, Isononyl Isononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polymethyimethacrylata, Silica, Sorbiatan Olive, Magnesium Suifate, Euphorbia, Cerifera (Candelilla) Wax, Potassium Cetyl Phosphate, Xanthan Gum. Może zawierać: Titanium Dixoide (CI77891), Iron Oxide Yellow (CI77491), Iron Oxide Red (CI77492), Iron Oxide Black (CI77499), Ultramarine Blue (CI77007), Chromium Oxide Green (CI77288), Chromium Hydroxide Green (CI77289), Manganese Violet (CI77742).

Plusy:
- zapewnia kremowe wykończenie
- łatwo rozprowadza się na skórze
- świetnie wychodzi na zdjęciach, jak i na żywo
- nie zawiera parabenów i talku
- wzbogacony w minerały
- hypoalergiczny
- nie testowany na zwierzętach
- odcienie od bardzo jasnych, po bardzo ciemne i specjalne
- dostępny stacjonarnie
- dobre krycie

Minusy:
- ...? Może cena? Nie wiem, w sumie jest wart tych pieniędzy

Jak widzicie moja subiektywna opinia na temat tego produktu jest bardzo przychylna. Jestem zakochana! Może nie poleciłabym go osobom borykającym się z suchością okolic pod oczami, ale całej reszcie jak najbardziej, a w szczególności przy problemach z zasinieniem. Tak - część plusów to żywcem skopiowany opis producenta :P bo nie kłamał.
Szczerze Wam go polecam, bo daje efekt 'Łał!'. Dla mnie to kolejna perła w kufrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz